© Powered by SiteSpirit

 

logo_DFC_03.png


 



Doneren

CBF-Keurmerk

Het onafhankelijke Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF) werd in 1925 opgericht en verstrekt sindsdien een erkenning als goed doel aan fondsenwervende goede doelen instellingen. Om deze erkenning te krijgen dienen instellingen te voldoen aan strenge eisen. Het CBF wil dat het verantwoord besteden en fondsenwerven bevorderd wordt van goede doelen instellingen. Daarom ontwikkelt het CBF regelgeving voor een betrouwbare en verantwoorde werving en besteding van fondsen van instellingen. Het CBF houdt toezicht op verantwoorde fondsenwerving en bestedingen van instellingen en verstrekken voorlichting of advies aan onder anderen bedrijven, instellingen, overheid, publiek, gemeenten en andere overheidsinstanties.


Defence for Children en het CBF-Keurmerk

Sinds juni 2016 beschikt Defence for Children over het CBF-Keurmerk. Defence for Children vindt het belangrijk dat fondsenwerving op een verantwoorde wijze plaatsvindt. Wanneer u als giftgever of donateur een gift geeft, is het belangrijk dat u er op kunt vertrouwen dat er verantwoord met de bijdrage wordt omgegaan. Defence for Children vindt het belangrijk om zich als organisatie te committeren aan de strenge regelgeving van het CBF-Keurmerk.

Door de strenge voorwaarden van het CBF-Keurmerk dient Defence for Children aan verschillende eisen te voldoen. Zo vermeldt Defence for Children in het jaarverslag welke kosten waar aan toegerekend worden. Door deze inzichtelijkheid, kunt u met een gerust hart geven en zien welk bedrag naar welke doelstelling gaat.

Meer weten over het CBF-Keurmerk en Defence for Children als erkende instelling? Bezoek voor meer informatie de pagina van Defence for Children op de CBF-website.


DEFENCE FOR CHILDREN WORDT ONDERSTEUND DOOR:

NPL logo 2013 .png
ministerie.png
Plan.jpg
kinderpostzegels.png
unicef.png
ministerie2.png
Save the Children logo vierkant 2.jpg
1.png
logo EU.jpg

Volg ons
Twitter Facebook RSS
Anbi CBF

Ik blijf hier! - Teken de petitie!

20160425_1230_DC_Campagne_Popup(1).jpg