© Powered by SiteSpirit

 

logo_DFC_03.png


 


Don't Look Away selfie campagne 2015

In de zomer van 2015 voerden we online campagne voor Don't Look Away. Daarmee riepen we vakantiegangers op alert te zijn en vermoedens van kindersekstoerisme te melden bij www.meldkindersekstoerisme.nl.

BEREIK: Met de Don't Look Away Facebook-account bereikten we 1.008.250 personen en ontvingen 945 Likes. De tweets die werden verzonden vanaf de Don't Look Away Twitter-account waren 42.472 keer getoond, waren er 881 interacties en 158 retweets. Bovendien werd de online campagne ondersteund door 7 toeristenorganisaties (ANVR, TUI, Koning Aap, Travel Counsellors, 333 Reizen, Footprint Travel, Djoser).

Verschillende organisaties en reizigers deden mee met de selfie actie. Zij schreven #DONTLOOKAWAY op een stuk papier of op je arm en maakten een‪#‎selfie‬. Het Twitteraccount @dontlookawaynl werd meegenomen en er werd verwezen naar facebook.com/DontLookAwayNL.

De collega's van Defence for Children - ECPAT maakten ook #dontlookaway selfies.

IMG_1940.jpg

Deel via:


Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws
en lees de tweewekelijkse nieuwsbrief.

MELD U AAN


Tweets


DEFENCE FOR CHILDREN WORDT ONDERSTEUND DOOR:

NPL logo 2013 .png
ministerie.png
Plan.jpg
kinderpostzegels.png
unicef.png
ministerie2.png
Save the Children logo vierkant 2.jpg
1.png
logo EU.jpg

Volg ons
Twitter Facebook RSS
Anbi CBF

Ik blijf hier! - Teken de petitie!

20160425_1230_DC_Campagne_Popup(1).jpg